BRF Tuppaskolan i Landskrona

j0283789

j0285306

Köket

Ett kök med utrustning för ca 30 gäster finns i anslutning till gymnastiksalen. Köket kan lånas av de boende i föreningen vid fester och högtidsdagar. Bokning görs vid den elektroniska bokningstavlan utanför Tvättstuga 1 i Tuppaskolans källare med den ”tagg” som tillhör lägenheten.

Meddela styrelsen om något går sönder och behöver ersättas. De som lånar köket ansvarar för att allt blir diskat och städat. Bord och stolar finns i förråd vid sidan av bastun i den ingång som går från Skolallén till gymnastiksalen. Din förrådsnyckel passar låset. Bord och stolar är i första hand till för de boende i föreningen och får inte lånas ut till utomstående.

Max 100 personer får vistas i gymnastiksalen samtidigt.

Absolut rökförbud gäller alla Tuppaskolans publika utrymmen. Vid rökning utomhus ska askkoppar ställas ut, tömmas och rengöras efter avslutat nyttjande.

Fimpar och annat skräp får inte kastas på tomten.